sunnuntai 12. syyskuuta 2010

You Were The Answer

Eilen oli kyllä tosi kiva päivä! Eka olin kauppayhtöllä Katrin ja Millan kanssa. Oli kiva nähdä Millaaki taas pitkästä aikaa! Illalla suutasin toisten ystien kanssa Sallalle ja me tehtiin uunijäätelöä. (oli muuten hyvää) hahaa joo loppuilta vietettiin ulkona teetä juoden ja jutskaillen vilttien ja lyhtyjen kanssa. Tulin kotiin sen verran myöhään etten jaksanu laittaa mitään kuvia koneelle joten menin nukkumaan.  Nyt ois tarkoituksena lukea mulle niin rakasta matikkaa.. ja hengata siskon kanssa. Eipä tässä muuta, huomenna kouluun taas ja illalla töihin! Toivottavasti teilläki on ollu huisi viikonloppu! 

7 kommenttia:

soulsS kirjoitti...

mie tuon sulle muistitikun niin saat siirtää näitä kuvia mulle! =) mulla ei oo meistä yhtään kuvaa :--(

♥:salla

ansku kirjoitti...

joo kiva kiitti! =) ou crap, no me keretään niitä ottaa<3 love ya

juuli kirjoitti...

oii kiva törmätä toisenkin lappilaisen blogiin :D ite oon tosin torniosta etten nii lapista mut kuitenni! :--) kivan olonen blogi sulla <;

ansku kirjoitti...

no ei se kaukana ole =) hahah kiitoskiitos!!

Anonyymi kirjoitti...

löysin sun blogin demistä ja huhhuh että säikähin ku tajusin että olet rovaniemeltä :DD austelen siis itse täällä myös

ansku kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
ansku kirjoitti...

haha aijaa kiva =D