lauantai 2. lokakuuta 2010

7 Facts About Me

Eli sain tän haasteen This is me -blogin pitäjältä Emmiltä. Tää taitaa ollaki eka tämmönen jossa kerron suoraan jotain itsestäni, jos ei oteta huomioon ensimmäistä postausta koko blogissa. Kiitokset Emmille! Eli kerron itsestäni 7 faktaa ja sitten laitan tän haasteen eteen päin.
1. Rakastan kesällä ruskettumista
2. Mun hiukset on melkein aina samalla lailla ja se ei oo hyvä
3. Oon tosi huono lakkaamaan kynsiä
4. Mua ei haittaa yhtään vaikka oon aika pitkä, voisin olla jopa pidempi
5. Mulla on maailman ihanin mummo
6. Mulla on tosi iso käsi
7. Rakastan Antti Tuiskua

Ja tän haasteen laitan seuraaville: On the bubble Fashion Romance

3 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

haaste vastaanottuu ja toteutetaan huomenna ;)

Jasmin kirjoitti...

uuuuu pitääpäs tehdä haaste!!

ansku kirjoitti...

hha hyvä tytöt!