lauantai 31. heinäkuuta 2010

piece of me

Eilinen päivä oli siinä mielessä aivan ihana, että näin pitkästä aikaa mun ystiii (jos toistakin) ja sain skootterin takasin! Hahh jes, vaikka onhan tuolla pyörälläki pärjänny ihan kohtuullisesti tähän saakka. Eli joo me mentiin Tikin ja Maran kanssa coffee houseen limppareille ja juteltiin kuulumiset, sieltä sitten vähä ale-ostoksia etsiskelemään ja kaikki taidettiin löytää jtn. Mä ostin yhen ihanan kerrostopin valkosena ginasta ja aika normaalin ohuen huivin kans. Nii joo ja sainhan mä eilen palkanki, siitä lastenhoidosta.  Tänään oon sitten käyny mun mummon ja pikkusiskon kanssa kaupungilla etsimässä vaatteita mun pikkusiskolle (synttärilahjaksi), leiponu kakkupohjan, katsonut Big love:n, siivonnu oman huoneen ja kohta ois tarkotus mennä tankille ja sitten käväseen yhissä grillijuhlissa. Nyt en oo ottanu kuvia pariin päivään, niin ajattelin että voisin laittaa tähän kuvia yheltä kuvausretkeltä.

Ei kommentteja: