tiistai 10. elokuuta 2010

hope u like me as i am


Eilen tein töitä, tänään teen töitä ja huomenna teen töitä. Eli mulla on nyt pikku työputki päällä, vaikka tosiaan se lukioki starttaa huomenna. Tänään pikkusiskolla on synttärijuhlat pikku lapsille täällä meillä, ja mä pääsen onneksi pakoon töihin pariksi tunniksi. Siis ei mulla oo mitään lapsia vastaan mutta sitten kun niitä on yli kymmenen samassa talossa niin se on aikamoista sekasortoa. Viimeisiä kesälomapäiviä oon viettäny kaupungilla, kavereilla ja vähän missä sattuu. Pari päivää sitten olin Sonjalla illan ja me katottiin kauna...joka ei tuntunu enää yhtään niin pelottavalta ku sillon pikkusena. Ja toissapäivänä olin Tikillä sleepoverissa Jasan kanssa.

2 kommenttia:

Jasmin kirjoitti...

OMGGGG miten mun silmä näyttää tolta toss ayhessä kuvassa:D:D:D:D:D

ansku kirjoitti...

hahah nii näyttääki xd no söpö olet kuten aina!