torstai 26. elokuuta 2010

think i remember those eyes



+ oon tehny kaikki läksyt huomiseksi, laittanu vaatteet ja pakannu laukun
+ uusi ihana puhelin jee rakastan sitä
+ huiput tyypit joihin oon tutustunu paremmin nyt lukion alettua
+ Tukholmaan lähtö syyslomalla parhaitten ystävien kanssa
+ Trendi tuli pari päivää sitten ja pääsen lukemaan sitä vasta nyt ku oon ollu niin kiireinen etten oo kerenny
+ Hyppytunnit kaikkien kivojen tyyppien kanssa
+ Huomenna on perjantai
+ Tajusin kaikki fysiikan laskut 
+ Huomenna näkee kaikkia vanhoja rakkaita koulukamuja
+ Mun fysiikan ope on paras xd 


- Huomenna ruotsin sanakoe
- En oo lukenu tarpeeksi
- Mun hiukset on rumat
- Koulukuvat onnistuivat suuremmoisesti NOT
- Huomenna töitä
- Ja alkaa jo puol ysi
- En oo jaksanu kuvata ollenkaan, joten laitoin tähän kuvia yheltä villiltä perjaltailta

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi vähän ihanaa varmaan lähtee Tukholmaan! Siellä on ihan sairaana kaikkii kivoij kauppoja!! Muistahan sitte esitellä kaikki sun Tukholma löydökset täällä blogin puolellakin :)
Ps. Tykkään sun blogista hirmusesti <3

Anonyymi kirjoitti...

hey! you're wearing nice outfit again! i love that jacket. but would you translate these texts in english because i don't understand any word in finnish! :(

p.s keep on posting!

xx julia

Jasmin kirjoitti...

think i remember those eyes eyes eyes, eyes eyes ey-eyes 'cause baby toniiiiiiiiiiiiiight dj got us falling in love againnnnnnnn

ansku kirjoitti...

Hahh joo muistanhan mä esitellä! =D ja oon ihan hyper innoissani siitä reissusta! Ja kiitoksia ;)

ansku kirjoitti...

Oh thanks a lot julia :) yeah, i think that could be possible so i'll write all most same things in english that i am saying in finnish in the future.

ansku kirjoitti...

ja jasmin oot hullu xx

Anonyymi kirjoitti...

OOn niin kade sulle! Sullon ihanii vaatteit,tyyli,hiukset,oot niiiiiiin sievä tyttönenki jne. <3<3
(voisit kuitenkin hymyillä enemmän näissä kuvissa, oot kauheen grumpy all the time(?!?!?!))
Käyn itse Tukholmassa joka toinen vk,joten toivottavasti nähdään siellä! :oo <3
xoxoxooxxoxoxoxxo
tampereen tyttönen

ansku kirjoitti...

Hah nojoo ei kannate olla :D mutta kiitos kuitenki! =) Joo no kyllä mä osaan hymyillä, mutta noi kuvat on jostaki syystä kaikki aika myrtsejä. =) Joo niimpä, tukholma on kyllä ihana kaupunki, varsinki vaatekaupoista kiinnostuneille!=) will see!